Tuesday, December 27, 2011

THANKS BUDDY

5 Disember baru2 ni birthday aku. sedia maklum kan? first time seumur hidup menjelangnya birthday jauh dari keluarga tercinta. sedih memang sedih.. gembira sebab ramai yang wish. thanks babe! ni antara text ibu cakap kat aku "Semakin dewasa, lumrah fizikal kita semakin jauh dari keluarga, tapi emosi kitalah yang semakin dekat dan kasih kepada keluarga dan spiritual kita juga semakin dekat dengan Allah. InsyaAllah".. teharu saya membaca. ibu memang sangat2 memahami anak2 dia. ibu mana tak paham anak2 sendiri kan..

bukan itu yang nak difokuskan entry kali ni, tapi teramat berterima kasih saya ucapkan pada satu2 nya kawan yang bagi kek pada birthday saya kali ini, siapakah beliau? beliau adalah Amir Imran. thanks Amir! sampai mati pun aku takkan lupakan jasa kaw beb! 2 silce kek Secret Recipi dia bagi pada saya.. nak tahu? ok sangat sedap! jangan jealous!
fyi Amir, time ni aku puasa ok..
moga Allah bagi kaw pahala sebanyak mungkin sebab beri kegembiraan pada orang sedang puasa. InsyaALLAH.. amiinn..

here our Amir Imran..
again, thanks a lot Amir =)


mirsya

No comments:

Post a Comment