Thursday, August 25, 2011

MAAF

seribu kali kemaafan saya pohon pada kalian jika kalian perasan saya makin menjauhkan diri dari kalian. ye memang saya sedang menjauhkan diri dari kalian, sebab ada kata2 dan perilaku kalian yang buat saya terasa teramat sangat.. kadang2 jatuh air mata ini bila saya teringat dan ceritakan perihal kalian pada 'dia', betapa sakitnya hati saya bila saya menjauhkan diri dari kalian. terlalu lama saya pendam. saat menaip entry ini, air mata ini sedang mengalir. saya terlalu sayangkan kalian. maaf jika ada kata2 saya yang buat kalian tersentap. hanya Allah dan 'dia' sahaja tahu betapa tersentapnya hati ini kadang2 dengan tingkahlaku kalian.. apa yang saya boleh cakapkan, sekali lagi kalian teramat sangat saya sayang.. thanks ^_^

mirsya

No comments:

Post a Comment