Sunday, May 1, 2011

HOLIDAY!

hye peeps! first of all, dengan bangga, riak dan belagak nya saya nak menjerit sekuat2 hati menyatakan yang final saya telah tamat semalam!!.. and yeah babe, semalam juga saya sampai di rumah tepat jam 8 malam. well, keluar dewan pun awal kan, excited sangat nak balik. haha.. then semalam niat memang nak online kan, but rasa macam sumpah gila malas nak buka lappy segala bagai. ni baru je online terus saya buka blog sis, Amir, Gebang, Dayah and Fafai. sebab korang je yang ada entry terbaru kan. plus aku tak nak miss la tiap entry korang. sayang korang ketat2! hehe

so hari ni kul 12 tengah hari tadi aku and family keluar sebab ada jemputan kenduri kahwin staff ibu kat Gombak. afta that kitorang ke Low Yat sebab abang saya nak betulkan printer. and sumpah happy sebab aku dapat wireless mouse and web camera dari ibu. haha. see, untung nya saya bila da lama tak balik rumah kan, nak apa je, insyaallah dapat. tak ada lah susah2 aku nak beli nanti kan.. just tinggal nak beli hard disk je. oh yeah, esok sehinggalah 5 Mei aku akan berada di Melaka. yang bestnya just aku, ibu and ayah je yang pergi Melaka ni. untung kan? haha.. so if korang2 ada kat Melaka, jumpa nak? haha.. ok da penat, nak pergi mandi. byeeeeee!!!

mirsya

No comments:

Post a Comment