Monday, May 16, 2011

GUNUNG BUBU by SAINS GEOMATIK

bertarikh kan 11-13 Mei 2011, atas anjuran Jabatan Sains Geomatik atau lebih dikenali GEOMASS telah mengada kan ekspidisi mendaki Gunung Bubu.. sumpah lah best weyh! memang best pasal pacat jangan cakap lah kan betapa banyaknya! sampai sekarang kesan 'lovebite' dari pacat ada di kaki saya. buruk! ok, aku dapat join ekspidisi ni pon last minit. aku memang suka aktivit yang mencabar macam ni. well, time nak daki ke puncak, aku nyaris nak hilang nyawa ok. thanks to Shah sebab dia selamat kan aku dari jatuh ke batu2 sungai. alhamdulillah, thanks to Allah. da, penat aku nak type panjang2, nah amek gambar ni. nak lagi gambar, di facebook saya ok..

nah! bukti saya sudah sampai ke puncak Gunung Bubu..

yang ni, aku tak paham, kenapa pic AAP1212A yang banyak dalam kamera aku?
ada sape2 wakil dari kelas korang yang boleh bagi penjelasan?? haha


mirsya

3 comments:

  1. haha kami hanya menerima undangan untuk posing saja mase tuh ... wakakakka :p

    ReplyDelete
  2. haha..tuh la psl kan.aku balik2,tgk camera, mmg lah kls korang yang byk.haha

    ReplyDelete
  3. gunung bubu lagi tinggi . ok . HAHA .

    ReplyDelete