Thursday, April 28, 2011

HEAVEN OF FOOD

hye peeps! saya kembali untuk membebel bebel disini yeah..
semalam sebelum exam Cadastral Surveying 1, K-9 plan nak pergi pasar malam kat luar which is kat Bandar U. before masuk dewan si Ain, Nad, Tek & Geb sibuk cakap nak keluar awal, keluar awal.. 
last2 time tengah jawab paper, HARAM! sorang pun tak jadi keluar awal..
taw pulak paper susah macam haram kan. haha
so, lepas keluar dewan, kami ke PI solat asar dulu..
then tunggu bus dalam kul 6 lebih kitorang sampai di Pasar Malam Bandar U..
sampai2 je, OMG! sumpah aku cakap, da macam SYURGA MAKANAN ok!
pasar malam ni seriously besar gila! kalau korang ni jenis kuat makan, confirm rambang mata! haha
banyak lah gerai kami singgah, tengok, beli.. 
2 kali round pun tak jemu. ok jom3 kita tengok gambar yang Geb da snap kan..
btw thanks darling..

 ni baru sebahagian je taw.
nak taw besar mana, sendiri pergilah..
but next sem ok. haha

classmates.

kuih peniram, sumpah sedap gila!

kuih cakoi..
nampak tak makcik tudung kuning ni?
kalau korang tengok macam mana cekapnya dia dok wat kuih ni,
confirm ternganga then masuk lalat dalam mulut korang. hehe

murtabak..
lagi satu, pakcik yang buat murtabak ni pon superb!
kagum ok..

taw tak pebenda nya ni?
ni la dia hotdog!
tak caye? korang haruslah percaya..
besar gila kan? but bukan aku yang beli roti hotdog ni,
dak2 ni je yang beli.. memang tak lah aku ak makan hotdog besar2 macam ni..
da kalau hotdog biasa pun aku da tak makan, ni kan pulak hotdog besar..

muka2 riang ria dapat makan. haha..
well yang tengah2 ni senior kami..
terserempak dengan dia time kat pasar..

p/s : kesian kan, sepanjang sem1 dengan sem2 ni, semalam first time dapat oergi pasar malam luar. memang semalam jadi macam orang 'jakun' sekejap la kan.. oh yeah, Sabtu ni last paper saya ok. Engineering Surveying 1. wish me luck babe!

untung taw korang dapat masuk UiTM Seri Iskandar ni.. even macam pendalaman sikit,but sumpah best!

mirsya

No comments:

Post a Comment