Monday, March 7, 2011

UKIRAN BUAH

pelik tak pic apalah yang aku upload ni an?
ok last week, kampus aku ni ada buat Fesco.
mean? Festival Kolej or short front dia Fesco..
so, time Fesco ni macam2 jenis aktiviti ada..
and time ni juga lah time mengutip sticker sedunia!(asal kan korang rajin, sudah!)
heaven dowh!
dengan ada nya Fesco ni, sticker aku da mencecah 32 helai ok!
and totally yang penuh kolum kolej..
kalau next sem aku still tak dapat kolej,
memang aku bako je Kolej Indera Mulia ni r kan..
haha..

ok back to the point, time Fesco ni, ada la pertandingan ukiran buah.
so of course lah yang join semua budak2 AD or Art Design..
sumpah weyh cantek gila dorang buat ukiran2 buah tuh..
hah yang gambar kat atas tuh sebahgian ukiran dari peserta2.
huh, lembut gila ok tangan dorang..
hah nampak tak yang bunga ros merah tuh?
jangan terkejutlah bila aku nyatakan kat sini tuh hasil tangan budak lelaki kan..
dia kupas kulit tomata, then susun lah elok2 jadi bunga ros tuh(gambar paling besar)..
cantik kan? nak buat? sendiri belajar la ok..

mirsya

No comments:

Post a Comment