Monday, March 14, 2011

SPORT DAY!

hyehyehye!!! tetiba terasa kerajinan yang melampau lak nak updated blog ni. haha.. ok, entry kali ni pasal Sport Day GEOMASS yang da agak lama berlalu.. well, ni la aku, benda da lama2, baru nak updated kat sini.. tuh sebabnya aku malas, malas nak edit gambar, malas nak menaip dan segala2nya la. haiyakk! ok, Sport Day ni event kelas 2C yang anjuran kan.. berlangsung selama 2 malam and 1 hari. hah? pelik? haha.. actually, dorang just bajet untuk 2 malam je, but malam yang pertama tuh boleh pula hujan lebat. semua permainan terpaksa dilambat kan. well guys, event lambat pun, korang tetap bersabar.. mesti korang lagi penat kan. btw i'm wishing congrate ok kat korang.. korang memang terbaik! aww  ♥.. ok guys, jom tengok gambar2 yang tersedia ada..

tadaa!!
ni la dia barisan AJK2 Sport Day GEOMASS..
AAP1212C..
congrate again!

FIRST DAY
beberapa jam before Sport Day GEOMASS berlangsung..
classmate aku buat latihan bola jaring..
and, congrate girls!
korang johan bola jaring!
pecah tradisi kan?
aku turut bangga..
eceh!

FIRST NIGHT!!!
team futsal kami sedang berantap!
Cer Cite!


SECOND NIGHT

gabungkan semua..
maleh aku nak edit banyak2..
haha

LAST DAY!
pic yang ada kat aku last day ni je kot..
then if korang perasan,
yang lain sibuk dengan hamper,
but aku sibuk dengan lappy..
sebab?
autocad la ngeng!
kena buat balik, yang lama da hilang sebab format lappy..
but now da lega coz da submit da pon.
haha

and last but not least
tadaa!!!
sang juara!!!
KTM team!
juara keseluruhan!
whats mean of KTM??
Kolej Taman Maju kalau tak silap lah kan..
my 'senior' part 4..
if nak tahu,
baju dorang tuh sangat la kreatif ok!
pakai salotape je kot..
teliti pulak orang yang buat tuh kan..
sangatlah kemas ok hasil tangan orang tuh..
btw 'senior',
CONGRATE!!!

then rushing nak siap2 untuk perjumpaan dengan KP aku, PM MAT SALAM.. tah apa hal tah dia nak jumpa kan.. so bubye readers!!!
love u!  ♥


mirsya

No comments:

Post a Comment