Thursday, February 3, 2011

EX-CLASSMATE

hyehyehye!!! saya di sini wahai sayang2 kuh.. ok, entry kali ini ingin saya kongsikan gambar2 semasa saya dan rakan2 kelas 5 Aset 08/09 ketika kami menyambut birthday Timah tadi yeah.. actually birthday makcik sorang ni da lama da, 15 Januari, but baru hari ni berkesempatan kumpul ramai2, so kami pun belilah kek yang sangat comel, sangat sedap dan sangat lawa.. hah hambek kaw, semua sangat2 kan. haha. but sumpah kek tuh memang sedap ok! well, after da lepak2 kat Mcd Rawang, aku, Shuk, Dayah, Sara, Ikin dan Aus menuju ke Tesco Rawang atas permintaan Ikin.. oh yeah, tak lupa juga kepada Dayah 'TERIMA KASIH banyak2 kerana telah mengambil dan mengantar aku yeah, aku sayang kaw! dan sumpah lawak gila time kaw kena kan Ikin time nak hantar dia balik tadi' haha.. 
ok guys, jom tengok gambar..

ok let me first..
buruk? ok kisah pulak aku kan! haha


inilah kek yang kami beli khas untuk cik Timah kami..
sedap weyh!!!
kek dari King's..
yummy yummy yummy..

gelagat kami..


tadaa!!!
McFlurry Oreo babe!!
but tadi tak habis pun..
rugi kan..
haishh..

ok ini kami jumpa di Tesco Rawang tadi..
pelik kan? tapi unik sangat..
nampak cantik.




mirsya

No comments:

Post a Comment