Sunday, December 26, 2010

REMOVE!


tadaa!!! aik? nape senyap? salah buka blog ke ni? mana lagu? hah meyh sini adik2, abang2, kakak2, makcik2, pakcik2, saya nak habaq sikit ni! ok korang memang TAK SALAH pun buka blog.. memang ini blog Myrasyira.. well, aku da remove kan lagu actually.. aku memang cepat jemu ok.. tengok je la kan, layout blog ni, bape kali tah tukar, lagu pun sama kan.. alih2, remove terus dari blog aku ni. hah hambek kaw! haha..  so kepada BFF saya yang bernama ABDUL QAIYUM, lepas ni kaw jangan nak merungut2 cakap banyak benda yang kaw da TERlepas dari blog aku ni sebab blog aku bising ok! still merungut, pecah2 kepala kaw kang! haha(marah ni!).. oh yeah, aku rasa aku memang da dapat REMOVE TERUS someone dari life aku.. buktinya, 25hb baru2 ni dia mesej minta number sis aku, LANGSUNG TAK ADA perasaan TERUJA pun nak reply mesej dia.. hati LANGSUNG TAK BERBELAH bahagi sama ada nak reply mesej dia ke tak. yeah, sis Mira memang da berjaya let go 'dia' dari life Mira. aww! thanks sis sebab selalu bagi advise kat Mira pasal dia kan.. thanks a lot.. well, maybe da  TERlalu SERIK plus hati pun da banyak kali kan sakit sebab dia. so, no more him in my life.. alhamdulillah. you see, bila hati aku da banyak kali disakiti, ini lah yang akan jadi. langsung aku tak rasa apa2. seriusly aku cakap.. so apa yang aku harap kan lepas ni, life aku much better than before ni lah kan. hope so. amin..

mirsya

No comments:

Post a Comment