Wednesday, December 8, 2010

PANDA vs MATA

aww! comel sungguh Panda ni kan..
motif picca ni? tengok je la pada mata dia..

semalam dalam kul 4.30pagi, da nak tidur, tup2 abang kesayangan saya ngada2 nak chat lak kat fb kan, ok layan je la.. then da chat2 plus main game, my mum buka pintu bilik.. sumpah TERkejut tahap cipan la kan. HAHA.. mana taknya, dengan telekung kan.. nasib je la aku tak tutup lampu bilik. ingat kan kenapa la kan, tengok2 jam da pukul 5 pagi.. 
ok fine memang tak tidur..
aku sempat g pasar dengan ibu then masak for lunch ok..
sweet kan? HAHA..
then after zohor TERtidur sudah! sampai lah ke pukul 5.. 

just risau je la kan, takut2 mata saya jadi macam mata panda kat atas tuh.. ergh?? taknak2!!!
even putih macam aku,(putih ke?? tett!!!! ok2, jangan TERlalu RIAK or BANGGA sangat dengan apa yang aku ada kan, bila2 masa je ALLAH boleh tarik balik..),
but tak nak jadi mata panda.
so kalau taknak, tidur lah sekarang..
then bubye readers! hehe


mirsya

No comments:

Post a Comment