Friday, December 31, 2010

NEW YEAR!

lagi bape jam je kan kita akan meninggalkan tahun 2010 dan akan memasuki tahun 2011..
well, 2010 memang terlalu banyak sangat kenangan manis, dan jua kenangan pahit bagi aku.
korang pun mesti ada kan..
jangan tipu lah cakap tak ada yang manis or yang pahit..
so macam tahun2 lepas, asal nak masuk je tahun baru, mesti buat azam banyak2 kan..
then tak semua azam tu kita lakukan..
hah macam tuh la jua aku.. haha..
aku cakap sebab memang selalu sangat la kan aku buat macam tuh,
tak ada niat pun nak sindir sape2 ok! 
so malas da nak buat azam baru yang berlambak2 ni..
nak tahu ke?hah esok je la aku mention apakah azam yang ciput tuh kan. haha..
so, tepat kul 12 kang segala entry dari bulan Ogos 2009 untill Mei 2010 akan di delete serta merta..
harus ingat BUKA BUKU BARU!
haha. well, ada nak habis tahun 2010 ni pun, aku still da berita yang amat sangat mengejut kan! (pahit la tuh kan)
well, kalau ada pahit, manisnya pun mestilah ada kan..
nak tahu ke? ish sibuk je la! haha
sampai masa nanti je la aku bagitahu apakah ia erk.
sorry guys! haha (over lak budak ni kan)

so diharapkan segala kenangan2 2010 dapat dilupus kan terus dari ingatan,
dan diharapkan juga 2011 akan menjadi tahun yang terbaik untuk kita semua yeah..
dan jua semoga hidup selalu diberkati ALLAH..
amiiiinn..

mirsya

No comments:

Post a Comment