Monday, December 20, 2010

KOLEJ

semalam annoucements pasal kolej siswi da di umumkan.. so siswa2 sume tanya2 nape siswi je yang ada, siswa nya mana? haha... kesian korang kan.. so hari ni kolej untuk siswa da di umumkan.. nah ni LINK nya.. then elok je aku online ni, Amir Imran lak terus IM aku, gtaw dia dapat kolej, sebab dari semalam dia risau tak dapat kolej && satu bilik 3 orang, plus tiga2 satu kelas ok! ergh! dengki! haha.. well Irna Rahman pon dapat satu bilik dengan Tekong.. classmate aku kan.. then2 aku tanya lah Amir pasal satu lecturer ni, sebab lecturer ni ajar kelas aku next sem. not sure subjek apa.. aku tanya dia sebab last sem lecturer ni ajar kelas dorang kan.. OMG! banyak gila perangai dia yang TAK bape aku suka weyh! kesian gila SUG1C last sem.. adush2!!! macam mana ni weyh! ok2, hope so dia pindah mana2 lah next sem kan.. as long as bukan UiTM Perak.. haha. kalau lah boleh jadi kenyataan kan.. haiyakk!!! oh yeah! Iqa ngn Sara da tak sama bilik.. plus Iqa, nape kaw dapat aras 1?? nape tak sama aras dengan aku weyh?? sape nak kejut aku kalau aku lambat g kelas weyh?? macam last sem, bilik kitorang selang 2 bilik je. tiap2 pagi before Iqa nak nak mandi, sure2 la dia ketuk pintu bilik aku(macam nak pecah jugak la kaw ketuk kan! ahaha).. last sem jua la yang TERbaik kan.. lecturer sporting, bilik pon dekat dengan tangga, aras 1 je.. tak yah nak panjat tangga tinggi2 sampai ke aras 2 tuh! huh! ok FINE! da penat da nak membebel2!!! 


mirsya

No comments:

Post a Comment