Thursday, December 30, 2010

DELETE!

readers!! lagi sehari je ok kita akan menyambut tahun baru!
happy tak? happy tak?
happy kan? kan? kan?
ngee~~
well, sempena tahun baru ni, 
saya ingin membuat pengumuman baru..
eceh! poyo lak kan.
ok, serius2..
oh yeah just nak bagitahu yang segala entry dari bulan Ogos 2009 sehingga lah Mei 2010 akan didelete dari blog saya ini ok!
take a note yeah!
tak rasa sayang ke? tak rasa rugi? kenapa mesti nak delete? kenapa tak biar kan je?
ok2, actually da terlampau banyak sangat kan karangan2 yang aku da share dengan korang2..
plus banyak kenangan, kita ni da nak masuk tahun 2011,
so harus lah bagi saya membuka buku baru, dan secara automatiknya buku lama jua harus ditutup serapat2nya dan di buang sejauh2 dari hidup ini..
segala entry sebelum2 ini aku akan didelete pada 1.1.2011 tepat pukul 12 tengah malam..
sekian dari saya.
haha

mirsya

No comments:

Post a Comment