Thursday, December 23, 2010

1.1.11

lihat tajuk entry saya, 1.1.11.. wah! cantik tarikh ni kan, awal2 tahun lagi da dapat tarikh yang sangat2 cantik.. eyh kejap, ada apakah dengan tarikh itu? untuk makluman kalian2 sekalian(macam pantun pulak! haha), saya akan meninggalkan rumah kesayangan ini untuk pulang ke kampus UiTM Seri Iskandar pada tarikh tersebut.. kira la lagi bape hari, kira cepat! hehe.. well, lagi semiggu lebih je dapat relax2 kat rumah, after that kembalilah mengangkut peralatan2 seperti thedeolite dan lain2 untuk kerja2 di site dan kembali juga lah kulit ini akan BURN seperti sem lepas! nak mengeluh, aku sendiri kan yang pilih course ni, so terima je la kan.. tiap perkara, mesti ada pengorbanan, yeah memang itu yang aku pegang! oh yeah, tadi baca komen kat group SUG TING TONG di mukabuku, dorang cakap kat website UiTM Perak ada menyatakan SEMUA pelajar lama FSPU kena mendaftar pada 1.1.2011.. untuk kepastian, aku bukak website UiTM Perak, yeah korang2 memang tak tipu, nak tengok? nah ini LINK nya.. so abah, anakmu ini nak balik sepagi2 yang mungkin! boleh je kan? hehe.. hopefully sem ni still dapat lecturer2 yang best2 macam last sem kan.. 

well, isnin ni dapat juga keluar ke Mid Valley, tempat yang penuh dengan sejarah && kenangan.. so Gebang, aku tak kira, kat Mid aku nak beli juga wedges baru.. wedges aku da tak cantik da, atau dalam erti kata lain, DA BURUK! haha.. if boleh aku tak nak beli kat Perak, nanti sama lak dengan student2 lain, macam tak best je kan. eceh! hopefully kat Mid ada la wedges macam aku nak tuh kan.. harap sangat ni..

so untuk 2A, 2B && 2C kita semua sama je k. tak ada lebih dan kurang dari segi kawan2.. kita semua adalah satu keluarga, kita satu course.. tak nak lah nanti ada yang terasa sebab benda kecik kan, bila da terserempak kat kampus or luar kampus, agak2 kami tak perasan, tegur2 lah. sometime bila da sembang2 memang tak perasan orang kan.. tak nak lagi ada istilah2 sombong2 k.. semua kita sayang, semua kita rapat2 taw.. pemikiran haruslah mature yeah guys, jangan jadi macam BUDAK SEKOLAH.. tak best! hehe

untuk roomate2 saya, aww!!! rindu ok kat korang.. TERsangat2 rindu.. bila aku nampak polistrin, sure aku ingat kat korang, sebab ingat nasi bungkus yang kita beli HARI HARI! haha.. betul, rindu sangat.. da sebulan lebih tak sembang2 dengan korang, gurau2, makan sama2, baring2.. ish segala2 nya lah! rindu ok! hah jangan lupa bawak stok makanan banyak2!!! nanti malam2 kita akan sentiasa lapar macam tak cukup makan! haha.. eyh kejap, korang! aku cop katil bawah ok!!! haha

banyak benda aku nak buat kat rumah before balik ke kampus, antaranya :
kemas halaman rumah (telah dibuat pada pagi tadi)
kemas ruang tamu bawah, ruang tamu atas memang aku tak larat nak kemas.. sangat2, tak sanggup.
kemas bilik,
cuci toilet,
pack baju2 untuk balik ke kampus,
oh yeah, jumpa Hanna. ok syg lama sangat da tak jumpa kaw kan..

harap ada kerajinan untuk buat segala list di atas. haha.

mirsya





2 comments:

  1. Aku suka perenggan ke 2 dan 3 Hahaha! Yang ke 2 wedges kau tu, harap adam join lah kan so that dia boleh belanja kau wedges seperti yg di janjikan :)

    Yang ke 3 yeah! You rocks girl! Siapa makan donut dia terasa manisnyaa :) Hehe thanks babe. Love you!
    Ohh esok dh nak pegi Cameron doa kan yg terbaik sayang <3

    ReplyDelete
  2. aww!! ok dear kaw take care ok..
    entry aku bkn nak perli sape2..
    just x ske la gaduh2 kan..
    pape hal,satu team..

    ReplyDelete