Tuesday, October 5, 2010

BORED

guys!!! weyh boring dowhh sekarang.. now dalam kelas Computer Application.. classmate aku ni ada yang sibuk nak daftar course untuk next sem la, ada yang tengah buat assignment megazine la, haishh macam2 lah.. owh yeah, assingnment megazine tuh, tah bila la aku nak buat.. setengah classmate aku da ramai kot yang da siap.. weyh, jealous lak aku kat korang dowhh!!! haha.. owhh yeah, group aku now sibuk cakap pasal dinner GEOMASS yang akan datang, Sabtu next week.. walaweyh, sumpah aku sendiri yang tak sabar2 nak tunggu hari dinner tuh.. haha macam bata' la pulak aku ni kan.. haha.. dak2 aku ni, tak habis2 cakap pasal dress la, make up la && macam2 dowhh, termasuklah aku sendiri kan.. owh yeah, please guys, doa kan roomate aku, Ani.. dia tengah sakit sekarang ni.. tadi pagi badan dia panas gila.. maybe sekarang mum dia da ambil dia kot.. so please korang, doa kan dia ok.. final exam nak dekat da ni.. tolong yeah korang.. sayang korang teramat sangat!!! muaah!

mirsya

No comments:

Post a Comment