Wednesday, August 25, 2010

SAHUR!!!

wahh!!! pagi2 lagi aku da rasa sangat bangga pada diri ini!!! huh! haha.. mana tak nya, kul 4.50 aku da bangun kejut kan budak2 bilik ni sahur.. kebiasaannya Pika or Ani yang kejutkan aku, && seperti biasa aku yang paling susah && paling last sekali bangun sahur.. haha.. esok aku tak tahu lah macam mana kan. huhu.. ok pagi ni hanya sahur Nesvita Oat && air sejuk. kenyang sudah.. then pagi ni BEL ada test speaking, but turn group aku esok, so pagi ni group 5 sehingga 8 tak perlu datang kelas! oh yeah babe!!! so aku hanya akan pergi kelas pada jam 2 petang && 5 petang sahaja ok! boleh aku tidur puas2! haha.. owh yeah, still tak boleh nak bersenang2an, sebab kul 5 kang kelas MAT ada quiz.. ok jup2 lagi akan berstudy2 an lah saya ye. hehe.. hah untuk korang2 yang tak tahu, Khamis ni bersamaan 26hb Ogos 2010 aku balik Rawang weyh!!! erghh, akhirnya setelah 2 kali plan nak balik tertangguh! huh! && akan balik bersama2 scandal tersayang, Amin! haha. nasib baik budak ni nak balik, if tak memang terkial2 lah aku sorang2.. haishh.. tiket bus telah siap dibeli bersama Lee && classmate aku hari Isnin baru2 ni.. si Lee balik hari Jumaat, Sara && Raz if tak silap dorang tak balik kot.. kot lah kan. ok, tak sabar rasa nya maw bertemu && berkumpul bersama2 family yang tersayang! rindu kalian!!! && tak sabar juga maw bershopping sakan untuk raya bersama family juga!

mirsya

No comments:

Post a Comment