Sunday, June 13, 2010

YOU'RE BEAUTIFUL

YOU'RE BEAUTIFUL..
if korang bebetul kenal aku, or korang pengikut setia blog aku ini, korang sure2 taw yang aku agak obses dengan drama2 Korea ni kan? kan? well, ni lagi satu drama Korea yang baru je habis aku tengok baru2 ni.. tajuk drama ni You're Beautiful.. aku mula tahu pasal drama ni melalui blog kakak ipar kesayangan saya, kak Eah! thanks a lot kakak!!! ^_^.. memula aku baca entry kat blog akk kesayangan aku tuh, aku mula minat nak tengok drama ni.. so, minta la drama ni kat kak Eah.. akak siap burn kan dalam dvd kot untuk aku.. thanks again kak!!! dua kali aku ulang tengok drama ni taw.. well, da suka kan, banyak2 kali tengok pun, tak jemu punya lah! haha.. 

Tae Kyung
ini dia, hero drama ni.. juga merangkap ketua band A.N.JELL.. jarang2 senyum, but bila dia da senyum, aww!!! sangat comel ok! suka3!!! haha.. 
gambar atas : suka sangat buat rambut cam tuh, da macam, nanas da aku tengok! hahaa

Go Mi Nam / Go Mi Nyu
jadi laki sangat comel, jadi girl sangat lah cantik kan?kan?.. btw, sangat bertuah jadi dia, even dia macam lurus bendul pun hah sampai 4 laki (termasuk Dong Ju) suka kan dia.. errgh nak jadi macam dia boleh? hehe

Kang Shin Woo
laki ni sangat2 cool! da lah hensem, comel, baik! OMG!!! saya maw kan laki seperti dia boleh tak??? dalam banyak2 hero dalam drama ni, aku suka sesangat2 lah suka kan laki ni.. erghh!!! 

Jeremy
dia sangat kelakar! terlampau comel dengan aksi2 dia! geram gak tengok dia ni taw! but2, if korang da tengok cerita ni, aku sedih gila time dia menangis bila dapat tahu girl yang dia suka, suka kan laki lain.. SUMPAH rasa nak nangis je tengok part tuh.. nak kan laki ni juga boleh tak?? haha.. 

last3!!!
cantik kan rantai ni..
geramnya saya tengok!
nak rantai sebiji macam ni boleh tak??
carikan untuk saya, please...............
haha


mirsya

No comments:

Post a Comment