Saturday, June 12, 2010

SEBULAN OFF!!!

guys!!! damn!!! SUMPAH rindu gila kat korang2!!! erggh!! ni semua gara2 sebab tenet kat rumah kena potong! geram3!!! haha.. ni pun online kay USJ. ok2, actually ibu aku nak pasang wireless yang baru kat rumah, then orang TM NET cakap if nak pasang wireless yang baru, internat kat rumah kena potong selama sebulan.. OMG! lama kan? aku kat rumah da macam mati kutu taw tak!!! haha.. so now aku baru online, on je facebook, hah amek kaw, sampai 36 orang add aku, 99 nofication, && berlambak2 mesej.. malas kot nak buka mesej tuh. sory. haha.. well guys, gonna miss you all ok! hah lupa nak cakap, aku sekarang sedang menghitung hari untuk meninggalkan Bukit Sentosa pada 26 Jun 2010 ni.. haha.. ok korang, if ada apa2, just komen2 di shoutmix saya ini saha yeah! ^_^

mirsya

No comments:

Post a Comment